Dengarkanlah, Wahai Sahabatku..
Cerita tentang aku dan dia
CINTA

Terlalu indah ku rasakan
Manis cinta berbuah bahagia
Saat ku di dekatmu
Mana kala ku dalam dekapanmu
Lepas sudah segala resah

Bagai ku berdiri di kaki pelangi
Kau bimbing aku dengan senyummu
Perasaan bahagia tak akan sirna
Hingga akhir waktu ku terus bersamamu

Ku mencintaimu
Dengan segala rasa cinta yang ku punya
Ku menyayangimu
Dan tak sanggup bila berpisah denganmu
Aku tak akan mampu..
kasih...

Begitu indah ku kenangkan
Hari-hari bersamamu tak terlupakan
Begitu indah.. begitu damai
Tiada resah menghantui..
Kasih

cerita cintaku denganmu
Yang tak kan pernah ku lupakan
Cerita cinta terindah dalam hidupku

Aku mencintaimu..
Rinduku hanya untukmu..
Hatiku kan berbunga-bunga
Manakala kau ucapkan cinta
Aku bahagia..

Dalam istana cinta..
Istana cinta, dengan kesetiaan sebagai pilarnya.
Dan kasih syang sebagai atapnya..
Dalam kehidupan cinta nan abadi..
Hingga sang ajal menanti..

0 Comments:

Post a Comment